استفاده شما از وب سایت فروشگاه اینترنتی PLC Training به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد.

  1. کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  2. چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی 24 از زمان دریافت کالا به ما اطلاع داده شود.
  3. کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شود.
  4. در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوی آن در اثر حمل پیش آمده باشد آنرا در حضور مامور شرکت حمل و نقل بصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید.
  5. تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تأیید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمائید.
  6.  ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت این گونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.. کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ‌وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جداً خودداری نمایند.

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

  1. فروشگاه اینترنتی PLC Training به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
  2. فروشگاه اینترنتی PLC Training متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید. در واقع با استفاده از فروشگاه اینترنتی PLC Training ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.